Ayda Jebat – OPPO F9 Starry Purple



Some people might tell you what to do, but don’t let other people influence you and just be yourself.

Live the life you want and look at how Ayda Jebat live out loud with the OPPO F9 Starry Purple and outshine herself!

OPPO F9 Starry Purple priced at RM1399 together with OPPOxShiseido Limited Edition Box worth RM199.

Limited sales only, Order now at Lazada only:

#OPPOF9 #StarryPurple #LiveMyStyle

34 comments

  • Assalamualaikum saya nak tanya boleh tak comments itu elok elok jangan kata kan orang dosa tau ingat dia itu senang nak pelakon lagi susah tau nak pelakon awak semua itu pandai sangat ke pelakon orang pelakon lagi kaya pada hampa tau tak orang yang comments itu suka suka jer mengata dekat orang punya hal awak suka yang mengata itu dosa lah kau aku lagi tak berani mengata orang mulut itu jaga sikit kat orang please lah
    comments tak apa apa lah korang ini hina orang yang tahu ishhh korang ini comments macam sampah๐Ÿ˜ฃ๐Ÿ˜ ๐Ÿ˜ฃ

  • YOUR COMMENT